תקנון ומדיניות פרטיות באתר

מדיניות פרטיות זו (להלן: "מדיניות הפרטיות") מתארת ומגדירה כיצד נטו זכויות בע"מ
(להלן: "החברה" (פועלת בקשר המידע כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981
(להלן: "חוק הגנת הפרטיות") אודות משתמשים באתר האינטרנט בכתובת: www.neto-z.co.il
("המשתמשים" ו- "האתר") לרבות מי שמבקש או מקבל שירותים מהחברה או מי מטעמה
("לקוחות" ו- "שירותים"  (ומידע אשר המשתמשים מוסרים ("מידע") בהתייחסות ללקוחות החברה, הכוונה היא גם למשתמשים.
אנו מתחייבים להבטיח כי המידע והפרטיות שלך בטוחה ומוגנת, באם נתבקשת להשאיר מידע אישי כגון: שם מלא, מספר טלפון, כתובת מייל – מידע זה ישמש אותנו בהתאם להצהרת פרטיות זו.

  1. כללי.
    1. בעת ביקורך באתר או/ו שימוש בשירותי החברה (בצורה של גלישה באתר, מסירת מידע או/ו חתימה על הסכם התקשרות עם החברה), מהווים הסכמה למדיניות הפרטיות, והסכמה לאיסוף המידע שלך, שמירתו והשימוש בו, כמפורט במדיניות הפרטיות.
      אין באמור כדי לגרוע מהסכמה למדיניות פרטיות זו הניתנת בדרך אחרת.
    2. החברה שומרת על זכותה לשנות מעת לעת את מדיניות הפרטיות, על פי שיקול דעתה הבלעדי, וכל שינוי יחייב את המשתמשים ממועד פרסומו באתר ו/או משלוח הודעה ללקוח החברה (המוקדם מבניהם).
    3. מובהר בזאת כי מסירת המידע על ידי המשתמשים תלויה בהסכמתם וברצונם, וכי לא קיימת חובה חוקית למסור את המידע.
    4. לקוח החברה מאשר ומצהיר כי כל מידע שהוא מוסר, הנוגע לצדדים שלישים, נמסר ברשות ועל פי דין.
  2. מה אנחנו עושים במידע שאנו אוספים
    מידע לקוחות כולל את הנתונים המפורטים להלן והוא נאסף בין היתר בדרכים המפורטות מטה, בכדי להבין את הצרכים של המשתמשים וספק חוויה ושירות טוב ככל הניתן.

    1. בעת השימוש באתר ובשירותי החברה למשל, בעת הזנת פרטים באתר או באתרים אחרים המפרסמים את החברה, שיחה עם נציגי החברה, התכתבויות באימיילים, חתימה על הסכם שירותים עם החברה, מילוי שאלון ועוד, אנו צפויים לאסוף נתונים אודות הלקוח, כגון שם מלא, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מגדר, מספר ת.ז ומספר טלפון ותאריך לידה, וכל מידע אחר שהלקוח מספק לצורך הטיפול בעניינו.
    2. שימוש במידע בכדי לשפר את השירותים שלנו ללקוחות "נטו זכויות"
    3. נתונים רפואיים ומאפיינים פיזיים שימסור הלקוח כחלק משירותים, וכן נתונים כאמור המתקבלים מצדדים שלישיים אליהם פונה החברה (כגון: המוסד לביטוח לאומי, קופת החולים בה חבר הלקוח וכו'), ו/או צדדים שלישיים שפנו לחברה (כגון לקוחות חברה שמוסרים מידע אודות בני משפחתם). נתונים כאמור כוללים בין היתר סיכומי מחלה, בדיקות רפואיות , חוות דעת רפואיות וכד'.
    4. החברה אוספת מידע גם במהלך השימוש של המשתמש בשירותי האתר או שירותים המפנים אליו, לרבות מידע אודות הרגלי הגלישה של המשתמש, מידע בדבר הצעות ושירותים שעניינו את המשתמש וכן מידע שנקלט מן הדפדפן, ובכלל זאת כתובת האינטרנט (IP) של המשתמש. החברה עשויה לשמור מידע שייאסף במהלך השימוש כאמור לעיל כמידע שאינו מזוהה אישית.
    5. חלק מהשיחות עם נציגי החברה ו/או מי מטעמה מוקלטות ונשמרות במאגר החברה.
  3. השימוש במידע שנאסף. החברה אוספת את המידע לצורך פעילותה העסקית, לרבות הפעלת האתר ומתן שירותי החברה. בין היתר החברה עשויה לעשות שימוש במידע לצרכים הבאים:
    1. לצורך פעילות האתר, לרבות האפשרות לגלישה ושימוש בשירותים המוצעים בו, שיפור והעשרת השירותים והתכנים המוצעים באתר, שינוי ו/או ביטול שירותים ותכנים קיימים באתר, התאמת מודעות ו/או הצעות שיוצגו למשתמשים בעת הביקור באתר בהתאם לתחומי התעניינות של המשתמש הרשום
    2. שמירה על נתוני עסקאות-עבר עבור טיפול אישי, חיובים, גביה, אחריות, ארכיון תיקים, עדכונים וכדומה.‏פיתוח, שינוי, שיפור השירותים ו/או מוצרים של החברה.‏
    3. ‏מעת לעת, אנו עשויים לשלוח הודעות דוא"ל פרסומי על שירותים חדשים, הצעות מיוחדות, עלון חדשות חודשי (ניוזלטר), הודעות חשובות או מידע שיווקי, צרכני, רפואי או אחר, שאנו חושבים שאתה יכול למצוא עניין בו, באמצעות כתובת דוא"ל אשר סיפקת לנו.
    4. ‏אנו עשויים להשתמש במידע זה בכדי להציע לך פרסום ממוקד, מוצרים ושירותים בהתאמה אישית, להתאים אישית את האתר ואת מודעות הפרסום של האתר, על פי הרגלי הביקור שלך באתר, הרצונות והצרכים שלך
    5. ‏לצורכי אבטחת מידע.
    6. שמירה ואחסון עבור פניות עתידיות.
  4. שימוש בעוגיות (Cookies) ואיסוף נתונים.
    1. יתכן והחברה תעשה שימוש בקבצי עוגיות ("Cookies") לצורך שיפור חווית הגלישה באתר ותפעולו התקין, אשר עשויים לשמש, בין היתר, לצורך אימות פרטים, אבטחת מידע והתאמת האתר ותוכנו, למשתמש להעדפותיו האישיות.
    1. צדדים שלישיים דוגמת Google Analytics עשויים להשתמש גם בטכנולוגיות לצורך איסוף נתונים מהשימוש באתר כגון מזהה מכשיר, IP כתובת, וכד'.
      תוכנה זו מוטמעת ברוב אתרי האינטרנט ברחבי הרשת, ועוזרת לשפר את האתר, ואת החוויה של המשתמש עקב כך.
      חשוב להבהיר כי אנו עושים שימוש במידע זה אך ורק למטרות ניתוח סטטיסטי.
      מידי פעם משתמשים בשירות "שיווק מחדש" בכדי להציג מודעות רלוונטיות לאנשים אשר ביקרו באתר.
      מבקרים אשר באתר "נטו זכויות" עשויים לצפות במודעת של "גוגל" ברשת החיפוש Search , רשת המדיה GDN, יוטיוב Youtube, פייסבוק Facebook וכד'
  1. אבטחת מידע והיעדר אחריות.
    1. החברה רואה באבטחת המידע נושא בעל חשיבות מרכזית, והיא משקיעה משאבים רבים כדי לשמור על סודיות ופרטיות המידע.
    2. קיים סיכון של חדירה למאגרי הנתונים והמידע של החברה. לפיכך, החברה אינה מתחייבת לכך שהאתר ומערכות המידע בהן מאוחסן מידע הלקוחות, יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בהן ו/או לפגיעה במידע, ולא תהיה לה אחריות כלפי המשתמשים לכל נזק, ישיר, עקיף או תוצאתי, שעלול להיגרם להם, עקב חשיפה, מסירה או שימוש במידע של המשתמשים, ללא היתר ובניגוד לדין, לרבות במקרה שהדבר נגרם בטעות או עקב גישה לא מורשית שנעשתה בניגוד לנהלי החברה.
  2. פרסומות ודיוור ישיר
    1. בכפוף לקבלת אישורו, הלקוח מסכים שהמידע שייאסף יועבר למפרסמים וצדדים שלישיים אחרים אשר עשויים לשלוח לו דברי פרסומת ולפנות אליו בדיוור ישיר, באמצעים האמורים לעיל.
    2. הלקוח רשאי, בכל עת, להודיע על סירובו לקבל מידע ותכן שיווקי, דבר פרסומת ו/או דיוור ישיר מהחברה, או מצדדים שלישיים כאמור לעיל, ולחזור בו מהסכמתו על ידי שליחת הודעת הסרה לכתובת: [email protected] לידי צוות השרות בחברה.  לאחר קבלת הבקשה, שליחת התכנים ללקוח מהחברה תופסק ותינתן הנחייה להפסיק לעשות במידע הלקוח שימוש לשירותי דיוור ישיר, אך יתכן שהמידע הדרוש לצורכי החברה יוסיף להישמר במאגר המידע של החברה בכפוף להוראות הדין.
דילוג לתוכן